[meta content='0;url=http://muzicadinreclame.com' http-equiv='refresh'/> Muzica din reclame: [versuri] Sandra - Parfum de trandafiri

duminică, 30 mai 2010

[versuri] Sandra - Parfum de trandafiri


Versurile melodiei din reclama Bonux 2 in 1 - Parfum de trandafiri



Mă simt de parcă aş zbura
Plutesc printre petale, lumea-i a mea
Totul este însorit soarele a răsărit
E cea mai frumoasă zi, un vis împlinit
Bucurie de culori si petalele de flori ţi le dăruiesc cu drag în fiecare zi

Mă simt de parcă aş pluti un sentiment în zori de zi
Viaţa-i frumoasă când suntem doi
Trăim un vis frumos toată lumea e a mea
Te iubesc

Parfumul tău mă trezeşte zi de zi
Privirea ta linişteşte orice ar fi
Totul este însorit
Soarele a răsărit
E cea mai frumoasă zi
Un vis împlinit
Bucurie de culori şi petalele de flori ţi le dăruiesc cu drag în fiecare zi

Mă simt de parcă aş pluti un sentiment în zori de zi
Viaţa-i frumoasă când suntem doi
Trăim un vis frumos toată lumea e a mea
Te iubesc x 2

comentarii

0 Comentarii la "[versuri] Sandra - Parfum de trandafiri"

Dă-ţi cu părerea