[meta content='0;url=http://muzicadinreclame.com' http-equiv='refresh'/> Muzica din reclame: Muzica din Reclame îşi caută colegi

joi, 19 august 2010

Muzica din Reclame îşi caută colegi

A trecut aproape un an de când am postat primul articol. Cred că a venit momentul ca proiectul "Muzica din reclame" să se extindă, să crească mare-mare, să fim mândri de el la prima aniversare. În acest sens, pentru a pune toate planurile în aplicare avem nevoie de voi!


Cum echipa care se ocupă de acest blog este de-a dreptul minusculă (doar doi membri, din care unul e prea ocupat să se mai ocupe), sunt necesare forţe noi.
Site-ul poate arăta mai bine, ar putea fi mai bogată baza de date şi ar putea fi mai bine promovat. Aştept idei noi, cu siguranţă un brainstorming nu a stricat niciodată.

Prin urmare, am nevoie de 2-3 omuleţi cărora le place să se uite la reclame şi să fie atenţi la ce apare nou, cu atât mai mult dacă spotul are şi un fundal muzical catchy.

Locaţia viitorilor membri ai echipei trebuie să fie România, pentru că aici rulează spoturile vizate de noi. În rest, oraşul nu e important. Din Timişoara în toată ţara!

Cred că şi voi aţi vrea ca site-ul ăsta să vă ofere cât mai multe, nu?
Aştept ca doritorii să îmi trimită un email prin formularul de contact, în care să îmi povestească puţin despre ei şi pasiunile lor, nu poveste lungă, ci atât cât să mă convingă să îi vreau în echipă (fără CV-uri :D ).

Acestea fiind spuse, call-ul e deschis din acest moment!

comentarii

0 Comentarii la "Muzica din Reclame îşi caută colegi"

Dă-ţi cu părerea